close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חידוש בעולם הסולולרי- תוכניות "פשוטות להבנה"

מערכת שורשא שבט, תשעב25/01/2012

פעמים רבות הבנת החשבון הסולולרי יכולה להיות משימה קשה למתמטיקאי בלבד... לאחרונה יצאה חברת פרטנר עם חידוש- חשבוניות פשוטות וקלות להבנה.

תגיות:

אחת הבעיות הידועות בצריכה הסולולרית נוגעת לקושי של ה"אזרח הפשוט" להבין את החשבונית שהוא מקבל מידי חודש, לדעת על מה הוא משלם, על מה הוא מזוכה ועוד... כאשר מדובר בתוכניות מורכבות, כמו תוכניות חיוב זיכוי, או תוכניות הכוללות זמן אוויר מצד אחד ו"חבילות" סמס או גלישה מצד אחר הבלבול של הלקוח מרקיע שחקים והוא פעמים רבות מוותר על הבנת החשבונית, או לחלופין חש מתוסכל מכך ש"לוקחים ממנו יותר מידי". לאור בעיה זאת, התמקדה לאחרונה חברת פרטנר בהצעת תוכניות מסוג חדש- אורנג' קליר, במסגרת התוכנית מציעה החברה 6 תוכניות שעיקר מטרתן להיות ישירות ופשוטות להבנה. התוכניות כוללות דקות, sms וחבילות גלישה במחיר חודשי ידוע וברור, ללא התחייבות.

על פי תוכניות אלו יכול הצרכן לתכנן את ההוצאה החודשית הסולולרית מראש, לדעת "כמה זה יעלה לי" ולא להיות מופתע מחדש בכל חודש. החברה גם השתדלה להימנע מ"מושגים מבלבלים" בתוכניות כאלו כמו רמות שימוש כדי לקבל זיכוי או חיובים על חריגות גלישה (מניסיוננו, חריגות גלישה הן אחד המתכונים הברורים ביותר ל"ניפוח חשבונית" בצורה לא מתוכננת).

לדברי מנכ"ל החברה, התוכניות החדשות הללו הן מראה כיוון- "כל פעולות החברה בימים אלו ממוקדות בהענקת חוויה אמינה, הוגנת, פשוטה ואיכותית ללקוחותינו... אנו מאמינים שזהו תנאי לניהול מערכת יחסים טובה ומתמשכת עם לקוחותינו. טיפוח הנאמנות ושימור מערכות היחסים בין הלקוח והחברה הם עניין משותף שבו שני הצדדים יוצאים נשכרים".

הרעיון, על פי יעקב קדמי, מנהל חטיבת השיווק, התוכן ומנועי הצמיחה של פרטנר, בא מהשטח- "התוכניות הללו נבנו לאחר מחקרים ובדיקות רבות שנעשו עם לקוחות החברה כולל בחינה מבוקרת שנעשתה בשבועות האחרונים במספר מרכזי שירות ומכירה של החברה, בהם הוצעה התוכנית ללקוחות".

החברה מנסה, בתוכניות אלו, ליצור "הצעה כוללת, פשוטה ומובנת ללקוח, חשבונית ברורה ומובנת ללא הפתעות".

תוכניות קבועות מסוג זה בהחלט יכולות לשנות את תפיסת העולם של הסולולרי, שהפך בבתים רבים להיות אחד מסעיפי ההוצאות העיקריות. מבין שפע של תוכניות בסגנון של "דבר חינם לחלק, לחלק אחר קבל הנחה ועל חלק שלם יותר", יתכן ודווקא תוכנית פשוטה להבנה, ישירה וחשבונית ברורה יהפכו את ההוצאה על תקשורת ניידת לחכמה יותר. מה שאולי מסביר את העובדה שעשרות אלפי לקוחות כבר הצטרפו ל"שיטה" החדשה מאז השקתה לפני שבועיים בלבד.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה